CARA ATASI KULIT MUKA BERKAWAH (BERLUBANG) AKIBAT KESAN JERAWAT

Jerawat ni memang boleh buat orang stress kalau ia mula keluar di kulit wajah. Papling seram kalau siap keluar nanah… Aduhai… Nak picit, sakit… Tak picit, macam geram je kan berlambak-lambak kat muka tu.. Paling risau, of coz la kaum hawa.. Kan? Macam-macam dicubanya tanpa memikirkan keselamatan dan kualiti sesuatu produk.. Dah..jangan risau lagi… Meh […]

Continue reading


SET PENJAGAAN WAJAH YANG SELAMAT TANPA 1500 BAHAN KIMIA BERBAHAYA BANTU KEKAL JELITA

Lambakkan produk-produk kecantikan wajah timbang kilo di pasaran sekarang sangatlah menggusarkan. Kalau tak berhati-hati, boleh memudaratkan kulit wajah… Sayangnya… sayang duit satu hal.. muka tu..tak pasal-pasal hodoh jadinya sebab tersalah pilih produk.. Di Shaklee juga terdapat Set Kecantikan Wajah Youthâ„¢. Kenapa mesti pilih Youthâ„¢ sebagai skincare? Tidak seperti skincare biasa di pasaran, teknologi canggih dalan […]

Continue reading