CARA ATASI KULIT MUKA BERKAWAH (BERLUBANG) AKIBAT KESAN JERAWAT

Jerawat ni memang boleh buat orang stress kalau ia mula keluar di kulit wajah. Papling seram kalau siap keluar nanah… Aduhai… Nak picit, sakit… Tak picit, macam geram je kan berlambak-lambak kat muka tu.. Paling risau, of coz la kaum hawa.. Kan? Macam-macam dicubanya tanpa memikirkan keselamatan dan kualiti sesuatu produk.. Dah..jangan risau lagi… Meh […]

Continue reading


ATASI JERAWAT BERNANAH MENJELANG TIGA HARI LAGI NAK BERSANDING

Ayooo… seramkan?? Cemana ni?? Hari bersejarah bakal tiba tak lama lagi… Krim apa yang boleh tutup CELA kat muka ni?? Mak andam confirm bising… Persiapan semua dah siap. Pelamin dan khemah pun dah sedia terpasang. Kad kahwin juga sudah nerada di tangan para jemputan. Baju pengantin pun dah siap fitting.. Tapi muka pengantin pula berjerawat. […]

Continue reading