SET PENJAGAAN WAJAH YANG SELAMAT TANPA 1500 BAHAN KIMIA BERBAHAYA BANTU KEKAL JELITA

Lambakkan produk-produk kecantikan wajah timbang kilo di pasaran sekarang sangatlah menggusarkan. Kalau tak berhati-hati, boleh memudaratkan kulit wajah… Sayangnya… sayang duit satu hal.. muka tu..tak pasal-pasal hodoh jadinya sebab tersalah pilih produk.. Di Shaklee juga terdapat Set Kecantikan Wajah Youth™. Kenapa mesti pilih Youth™ sebagai skincare? Tidak seperti skincare biasa di pasaran, teknologi canggih dalan […]

Continue reading


JOM REBUT PROMOSI OGOS 2018 SHAKLEE YANG SUPER JIMAT!!

Wahhh….seronok betul bulan ni.. Baik sungguh la Shaklee bagi offer kemain best sangat sempena bulan kelahiran Kaklina..hihi… Apa yang best sangat la agaknya tu?? Apapun, promosi kali ni memang dinanti-nantikan bagi ramai peminat dan pengguna setia produk Shaklee. 1) YOUTH SKINCARE Setiap pembelian SET YOUTH anda berpeluang memiliki Facial Cleanse and Firm Device yang berharga […]

Continue reading


BELI VIVIX TWINPACK JIMAT RM300++. MACAM MANA WANITA INI LAKUKAN??

Wah.. bukan sikit-sikit tu jimat.. Sampai RM300++ pulak tu. Macam mana dia buat sampai boleh jimat banyak macam tu??   Ha.. ada yang terkejut ke?? Ni lah tindakan bijak wanita berkenaan lakukan. Dia dah kira dah siap-siap sebelum beli. Dah lama dah dia usha je harga Vivix, sampai masanya..Bulan November ni, memang rugi siapa yang […]

Continue reading


PROMOSI NOVEMBER : CARA MUDAH JIMAT DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE SECARA PERCUMA

Yahooo… November datang lagi… Bulan baru..semangat pun lain macam… Kejap je dah nak sampai penghujung 2017.. Ramai ke yang dah capai impian tahun ni?? Kesihatan macam mana pulak?? Makin baik atau makin krik..krik…?? Hihi.. Takpe, kita start semula ye.. Takde istilah dah terlambat dalam meningkatkan tahap kesihatan kita.. Apa yang best bulan ni ye?? Dengar […]

Continue reading


PROMOSI OHSEM SHAKLEE JANUARI 2017

Hai… Selamat tinggal 2016… Welcome 2017… Mood baru, azam baru.. Semoga 2017 membawa banyak kejaiban dan perkara2 yang menggembirakan untuk kita semua… Apa yang lebih menarik ialah Shaklee juga menawarkan promosi hebat sempena tahun baru ni… Syok sangat2 la kan?? Nak tau apa promosinya?? Banyak baqqq anggg😍😍😍 1) VIVIX  Pembelian 7 botol pada harga 6 […]

Continue reading