BELI VIVIX TWINPACK JIMAT RM300++. MACAM MANA WANITA INI LAKUKAN??

Wah.. bukan sikit-sikit tu jimat.. Sampai RM300++ pulak tu. Macam mana dia buat sampai boleh jimat banyak macam tu??   Ha.. ada yang terkejut ke?? Ni lah tindakan bijak wanita berkenaan lakukan. Dia dah kira dah siap-siap sebelum beli. Dah lama dah dia usha je harga Vivix, sampai masanya..Bulan November ni, memang rugi siapa yang […]

Continue reading


PROMOSI NOVEMBER : CARA MUDAH JIMAT DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE SECARA PERCUMA

Yahooo… November datang lagi… Bulan baru..semangat pun lain macam… Kejap je dah nak sampai penghujung 2017.. Ramai ke yang dah capai impian tahun ni?? Kesihatan macam mana pulak?? Makin baik atau makin krik..krik…?? Hihi.. Takpe, kita start semula ye.. Takde istilah dah terlambat dalam meningkatkan tahap kesihatan kita.. Apa yang best bulan ni ye?? Dengar […]

Continue reading


PROMOSI OHSEM SHAKLEE JANUARI 2017

Hai… Selamat tinggal 2016… Welcome 2017… Mood baru, azam baru.. Semoga 2017 membawa banyak kejaiban dan perkara2 yang menggembirakan untuk kita semua… Apa yang lebih menarik ialah Shaklee juga menawarkan promosi hebat sempena tahun baru ni… Syok sangat2 la kan?? Nak tau apa promosinya?? Banyak baqqq anggg😍😍😍 1) VIVIX¬† Pembelian 7 botol pada harga 6 […]

Continue reading