4 CARA PENJAGAAN KULIT WAJAH TANPA BAHAN KIMIA MERBAHAYA ELAK KULIT MENGGERUTU

Kaklina ni umur dah nk masuk 40an beberapa tahun lagi… Takut sangat mereput nak nampak muda tapi pulun bermekap tebal-tebal..  Dulu pernah pakai compact powder, tapi merenyam nya muka, Tuhan je tahu.. Pelik macam mana org lain boleh je guna berinchi2 kat muka… Dengan krim mukanya lagi… Betul ke bebas bahan kimia??  Pencuci muka pula?? […]

Continue reading


CANTIK SEMULAJADI TANPA MAKE UP DAN BAHAN KIMIA 

Lambakan produk kecantikan yang tumbuh bak cendawan di pasaran sekarang ni betul-betul merisaukan… Banyak juga yang menawarkan harga murah hasil daripada repacking & rebranding product… Seram tau.. Tiada bukti kajian mengenai keselamatan dan keberkesanan produk.. Memang kena teliti dan memilih hanya produk yang terbaik dan semulajadi tanpa bahan kimia.. Shaklee pun ada set penjagaan kulit […]

Continue reading


5 TIPS MEMILIH PRODUK KECANTIKAN KULIT WAJAH AGAR TAK CEPAT MEREPUT

Kaklina ni umur dah nk masuk 40an beberapa tahun lagi… Takut sangat mereput nak nampak muda tapi pulun bermekap tebal2…  Dulu pernah pakai compact powder, tapi merenyam nya muka, Tuhan je tahu.. Pelik macam mana orang lain boleh je guna berinchi2 kat muka… Dengan krim mukanya lagi… Betul ke bebas bahan kimia??  Pencuci muka pula?? […]

Continue reading


16 KANDUNGAN DAN BAHAN SEMULAJADI YANG SELAMAT UNTUK PENJAGAAN KULIT WAJAH

NAk nampak cantik?? Pakai lah make up tebal2.. Orang tengok cantik je…. lepas tu muka, mulalah merenyam.. Gatal.. Tumbuh pulak jerawat sebab produk tak sesuai… Dah muka naik segala makneka parasit lain.. Niat nak canti, lain pula jadinya… Seram kan?? Ramai tak tahu, ke dah tau? Shaklee pun ada produk untuk penjagaan wajah. Semua pun […]

Continue reading