4 MEKANISMA PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR YANG ADA DALAM VIVIX

Di dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.. Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular iaitu : 1) Kerosakan DNA Setiap hari , setiap sel tubuh diserang […]

Continue reading


KEISTIMEWAAN DAN KELEBIHAN VIVIX. KENAPA VIVIX BERBEZA DARI YANG LAIN?

Ramai sangat merungut cakap harga Vivix ni mahal.. Over claimed la itu la ini la… Yang bercakap tu, padah tak pernah pun cuba.. Apatah lagi rasa keberkesan Vivix ni…  Bukan setakat kandungannya sahaja yang semulajadi malah nilai sumber dari kelasnya yang tersendiri…Vivix merupakan produk supplemen resvelusinari anti-penuaan pada tahap sellular. Ia juga merupakan supplemen terbaik di dunia yang […]

Continue reading


CARA DETOKS YANG SELAMAT BANTU KURUS TANPA SENGAJA

​Ramai nak kurus dan cantik tapi lupa nak detoks.. Salah satu faktornya ialah pemakanan.. Suka makan manis2 dan cepat lapar… Ha… Tu maknanya, cacing dah banyak dalam perut.. Atau kata lain ialah PARASIT… Sebab tu saya tak suka makan manis2 terutamanya kek..(acececeeceh..😜😜) Ok jom kita gali skit ilmu…. Apa tu DETOKS? Detoks ialah proses membersihkan […]

Continue reading


CARA MERAWAT DIABETIS (KENCING MANIS) TIDAK MEREBAK KE BUAH PINGGANG

Bila menghidap diabetes untuk masa yang lama dan tidak terkawal, organ lain akan turut terjejas. Tabiat pemakanan yang terlalu gemar dan kerap mengambil makanan & minuman manis antara salah satu faktor berlakunya kencing manis ini.   Jika tidak dirawat, kencing manis akan mengakibatkan tekanan darah tinggi, buah pinggang dan kerosakan saraf, cacat penglihatan, kelemayuh, kudis […]

Continue reading


CARA MERAWAT KECEDERAAN TISU LEMBUT atau SOFT TISSUE INJURY ELAK MAKIN PARAH

Anda biasa bersukan?? Aktif??  Ataupun memang atlit??  Ke seorang yang lasak dan memerlukan gerak kerja yang tangkas & cepat setiap hari?   Pernah alami SOFT TISSUE INJURY?? Apa benda tu?? Ok meh kaklina terangkan sikit.   APA ITU SOFT TISSUE INJURY (STI) ?   SOFT TISSUE INJURY atau kecederaan tisu lembut  adalah kerosakan pada otot, […]

Continue reading


5 TIPS MEMILIH PRODUK KECANTIKAN KULIT WAJAH AGAR TAK CEPAT MEREPUT

Kaklina ni umur dah nk masuk 40an beberapa tahun lagi… Takut sangat mereput nak nampak muda tapi pulun bermekap tebal2…  Dulu pernah pakai compact powder, tapi merenyam nya muka, Tuhan je tahu.. Pelik macam mana orang lain boleh je guna berinchi2 kat muka… Dengan krim mukanya lagi… Betul ke bebas bahan kimia??  Pencuci muka pula?? […]

Continue reading


16 KANDUNGAN DAN BAHAN SEMULAJADI YANG SELAMAT UNTUK PENJAGAAN KULIT WAJAH

NAk nampak cantik?? Pakai lah make up tebal2.. Orang tengok cantik je…. lepas tu muka, mulalah merenyam.. Gatal.. Tumbuh pulak jerawat sebab produk tak sesuai… Dah muka naik segala makneka parasit lain.. Niat nak canti, lain pula jadinya… Seram kan?? Ramai tak tahu, ke dah tau? Shaklee pun ada produk untuk penjagaan wajah. Semua pun […]

Continue reading


​4 JENIS TUMBUHAN SEMULAJADI DI DALAM VIVIX BUAT IA EKSKLUSIF DAN POWER

Setiap yang berkualiti pastinya mahal dan eksklusif kan? Padahak takde la mahal mana pun. Ianya boleh dikatakan berbaloi. Tiada bahan kimia mahupun bahanterlarang di dalam kandungan VIVIX yang membuatkan ia lebih berkesan membantu membaiki sel DNA tubuh… Sebab tu saya panggil VIVIX ni POWER 😍😍 Jom kita rungkai apa kandungan semulajadi yang best sangat tu […]

Continue reading


CARA ISI KAKI TUMBUH CANTIK SELEPAS 2 MINGGU TANPA UBAT ELAK KAKI DIPOTONG

Hampir putus asa bila isi kaki kena korek?? Terutama pesakit kencing manis @ diabetis??? Tapi lain pula kisah pakcik ni… Bukan kencing manis…tapi… Pakcik ni kakinya luka kemudian terkena racun pula semasa meracun sawah. Kesannya luka merebak infection dan bernanah sehingga doktor terpaksa korek buang isi betis kakinya sedalam lebih kurang satu inci. (Rujuk gambar […]

Continue reading